Lipsa entuziasmului pentru nou de la conferintele noastre

Am tot fost pe la conferințe și evenimente din 2006 până acum, am și pus osul la organizarea câtorva(și studențești și pentru oameni mari), însă de fiecare dată am simțit că e loc de mai bine. Simțitul ăsta s-a acutizat în ultimii ani, când mă duc cu mai puțină plăcere să ascult ce au de zis vorbitorii.

Lipsește ceva din modul de prezentare, din conținutul prezentărilor, din stilul în care sunt construite conferințele. Problema e că nimeni nu prea zice ce. Apar 2-3 critici pe după colțuri după eveniment, însă nimic public. Cred că e util să dăm și un pic de feedback corectiv, chiar dacă nu nominal.

Revin cu întrebarea din titlu. Ce crezi că lipsește conferințelor de comunicare (inclusiv online) din România/București?

Eu cred că principalul ingredient lipsă e entuziasmul noului(pentru că nu am prea văzut lucruri noi în ultimii doi ani).

6 thoughts on “Lipsa entuziasmului pentru nou de la conferintele noastre”

  1. In primul rand ca sa vezi/sa existe lucruri noi trebuie sa se consolideze cele vechi. :)

    In al doilea rand, as spune ca e nevoie de entuziasmul si energia speakerilor. Cand mergi la o conferinta, mergi sa fii si inspirat (printre altele) – si nu am vazut pana acum abordarea de genul “Get the fuck out there and start thinking for yourself and working properly ’cause it’s up to you to do it!!!”

    In al treilea rand – cred ca e un gap mare intre ceea ce asteapta participantii, ceea ce cred ca au nevoie, ceea ce au nevoie de fapt si ceea ce livreaza speakerul.

    Si in al patrulea rand….cred ca e si o problema de setarea obiectivelor participantilor.

    My humble opinion… :)

  2. Boon, ai pus punctul pe i. Eu, unul, m-am cam săturat de prezentări plate, făcute parcă să scape de public. Ar merge niște interactivitate, niște energie.

  3. “Problema” e ca sunt aceiasi speakeri, aceiasi participanti si in principiu se discuta aceleasi lucruri.

    Cred ca o idee ar fi sa se organizeze evenimente mai nisate (nu doar teoretic; chiar sa se simta nisa). Si stiu ca numele mari atrag public, dar putem invita un nume mare si 2 mici, dar noi (ca tot pui tu de nou).

  4. @Corina Nișate, adică eveniment despre Facebook Ads sau despre Branded content, nu? (primele două exemple de online care mi-au venit la mână).

  5. Cred ca “nisat” ar insemna evenimente pentru publisheri, pentru creativii din agentii, pentru sales ppl, pentru planneri, pentru webdesigeri,comunicare online pentru domeniul farma, turism etc, online adv pentru imm-uri etc etc :)

  6. @Ioana mi-ai dat niște idei, poate chiar o afacere la cheie. Totul e să le pot vorbi pe limba lor, a celor din farma, turism, IMM-uri. De explorat dacă există deschidere și bani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *