Dă praful jos de pe comunicatul de presă

Instrumentul preferat al PRistului de pretutindeni a fost și rămânie încă istoricul comunicat de presă. El nu și-a prea schimbat forma în ultimii 20-30 de ani, respectă aceleași reguli clare, cu care jurnaliștii și, mai nou, bloggerii(deși mulți nu prea le digeră), s-au obișnuit deja.

Articolul pe care l-am colecționat aici vorbește de 3 moduri simple prin care să îți crești șansele de naștere a măcar unui articol ca urmare a trimiterii comunicatului de presă:

  • analiză a unui trend din piață, added value
  • povestea unui angajat legată de business-ul tău, human touch
  • concurs, engagement

Dacă pui peste toate și un pic de integrare cu canalele social media pe care le ai la dispoziție, ai un comunicat demn de 2012.

2 thoughts on “Dă praful jos de pe comunicatul de presă”

  1. Buna,

    Ai reusit sa exprimi scurt si la obiect ce incercam si noi sa transmitem clientilor si partenerilor nostri la Comunicatedepresa . ro
    Ma bucur ca mai exista persoane care “cred” in comunicatul de presa -nu de alta, dar am auzit de multe ori ca si el a murit, ca multe alte instrumente/medii de comunicare :) . Noi insa ne incapatanam sa nu credem asta!

    Anca

  2. Așa cum unii sau alții prevesteau moartea bannerului online acum câțiva ani.

    ”Jeana nu e moartă, jeana se transformă.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *