Re-Zambeste: Campania faina a Dentestet

Am scris vinerea trecută despre campania Re-Zâmbește a Dentestet, prin care te invitam să faci o faptă bună. Reiterez invitația să  te înscrii în echipa mea cu ajutorul formularului. Împreună redăm zâmbetul cuiva care are nevoie de implanturi dentare.

Prima etapă ține până pe 11 Martie, așa că ai timp să îți convingi și prietenii să ajute echipa să intre în finală. Continue reading Re-Zambeste: Campania faina a Dentestet

De ce sunt importante infograficele

Pentru că am scris eu despre ele și despre contul de Pinterest. Sau pentru că spune omul ăsta foarte bine mai jos de ce:

My2c.

Update: în periplul meu zilnic pe internet, m-am oprit și pe 9gag. Unul din motivele pentru care are mai mult succes decât un site clasic de bancuri e că folosește infografice și nu doar text sau clipuri funny.

Care sunt purtătorii de cuvânt credibili pentru 2012 în România?

Din seria articolelor „pentru anul ăsta”, am văzut azi un studiu al Edelman, făcut în Marea Britanie, unde rata de penetrare a internetului este mai mare decât a televizorului. Ei au descoperit o creștere destul de mare a omului obișnuit și a angajatului simplu:

Graficul de mai sus e destul de grăitor pentru modul în care o să arate comunicarea în 2012 pe online. Aș merge atât de departe încât să zic că și în România se întâmplă același lucru. Totuși, vreau să verific chestia asta Continue reading Care sunt purtătorii de cuvânt credibili pentru 2012 în România?