De cand iarna a decis sa nu mai petreaca deloc timp cu noi, Mountain Dew a scos si schiurile si snowboardurile infipte in stalpii de la metrou, lasand statiile Unirii si Universitate fara ghetarii cu care ne obisnuiseram. Evident ca la scurt timp cineva a venit cu o idee noua.
In vreme de criza, Euromedia vine cu niste initiative interesante alaturi de Aspirin.
Ieri seara, mergand spre La 80, o carciumioara pe Jean Luis Calderon(langa Bulandra, nu cum arata pe harta! π ), am avut timp sa ma uit in jur in timp ce traversam coridoarele statiilor de metrou pe care le-am intalnit inevitabil:
Nicolae Grigorescu, nimic nou, aici nu prea e tinta de reclame, publicul nu prea petrece timp in statia asta, decat cand iese furibund dupa o zi de corporatie
Unirii 1: coridor sus
– prima apariti a unui omulet care se stramba langa un panou de la euromedia pe care scrie urias cu galben pe alb βDureri de cap?β. Am zambit si am trecut mai departe. In pasajul spre Unirii 2, la capul scarilor, o tanti care se stramba la mine, langa un panou similar. Ma uit, fotografiez, merg mai departe.
In sfarsit ajung la Universitate la metrou si ies inspre pasajul de la Inter. Pe drum o a 3-a tanti se scalimbaia la mine de data asta plasata destul de prost sub panou, fiind abia vizibila.
E o idee misto venita in ajutorul simpului panotaj practicat pana acum de majoritatea companiilor si o metoda de a spice-up putin publicitatea new media.
Cred insa ca ar trebui fie sa construiasca ceva mai in relief, fie sa lumineze si zonele in care au plasat personaje strabarete pentru ca oamenii normali care nu stau sa urmareasca reclamele de pe margine ii observa destul de greu, mai ales cand sunt plasate sub panoul luminos, in conul de umbra π
Oricum, o initiativa de aplaudat pentru Aspirin, in lina campaniei inceputa cu disparitia dinozaurilor din cauza racelii in epoca de gheata π
La cat mai multe campanii creative in Ro!
p.s. sunt noi, nici macar nu sunt pe iqads.ro inca π
One thought on “New media la Unirii si Universitate”