Vision Media Plus – OOH TV

Vision Media Plus a efectuat un studiu complet de audienta pentru reteaua de TV screen-uri pe care o detine la nivel national.

• TV screen-ul are un impact – masurat ca “mesaj recunoscut si retinut in mod corect” – de 2,7 ori mai mare decat outdoor-ul clasic
• Panourile TV screen reusesc sa se faca remarcate pentru aproape 18.000.000 de priviri intr-o singura luna.
• Se afla in calea a peste 2.600.000 de persoane unice.
• Peste 500.000 de masini trec zilnic prin fata panourilor Vision Media Plus
• O medie de peste 150.000 de oameni este atinsa / locatie / luna.
• O audienta educata (40% au studii superioare)
• O audienta cu venituri ridicate (21% au un venit peste 2.000 RON, deschisa la nou si la canale media inovative)
• Un public activ (25% au intre 18-29 ani, 49% au intre 30-44 ani, 22% au intre 45-59 ani)
• Vizibilitate in toate orasele din tara cu peste 250.000 locuitori
• Panourile Vision Media Plus au dimensiuni acreditate de Outdoor Advertising Association of America, dimensiuni optime pentru vizualizarea panourilor cu leduri, 20mp.

In plus, ce mi s-a parut extrem de interesant – Campania de promovare a studiului Vision Media Plus ofera clientilor existenti si potentiali posibilitatea de a fi prezenti pe panourile TV screen timp de o saptamana, pentru a proba practic rezultatele studiului.. Adica, pe romaneste, va dam pe gratis promovare o saptamana ca poate daca va place, o sa si semnati cu noi.

E unul din efectele crizei asupra companiilor de media – au inceput sa faca sampling ca in FMCG 🙂

Cel mai probabil e ca si alte companii vor urma exemplul Vision Media Plus si vor incepe sa :

1. faca studii de eficienta a unit-urilor de media
2. faca sampling cu diverse produse(mai ales pe OOH)

N-as fi surprins deloc sa vad in curand reduceri ca la supermarket – iei 2 panouri, iti dam un citylights gratis sau 2 la jumate pret.

mai multe detalii pe iqads.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *