Promotiile Acum – Live – Ce vor femeile?

Nici Freud nu știe. Dar noi aflăm aici 🙂

Studiul e făcut de Brennan, pe un target urban de 18-45 ani.

Femeile:

  • preferă supermarketurile în detrimetul magazinelor mici
  • 68% se relaxează la cumpărături 🙂 , de aia stau așa de mult
  • valorizează mult mai mult 8 Martie decât Valentine-s Day sau 1 Martie
  • produsele cu reclamă e mai scump – accepta
  • ele cred că produsele mai scumpe sunt mai de calitate
  • floare favorita – trandafir
  • actor preferat Brad Pitt
  • reduc cheltuielile în criză – majoritatea
  • vor opta pentru produse românești – jumătate
  • 1/3 vor să lucreze în străinătate 🙂
  • preferă să reducă volumul decât să scadă calitatea – se aplică și la altceva? 🙂
  • sunt mai atente la promoții
  • 19% au mașină
  • 60% din banii câștigați îi cheltuie pentru ele
  • folosesc cardul în principal la bancomat
  • nu le plac plățile online
  • 3/4 sunt îngrijorate de scăderea venitului
  • cumpără cosmetice de la distribuitorii direcți(18-24) și din supermarket(25-34)
  • cred că sportul e sexy, dar nu-l practică 🙂
  • au branduri favorite pe beauty
  • aleg cosmetice pentru partenerul de viață 🙂
  • cheltuie mult pe beauty, cumpără la impuls, iau mai mult decât au nevoie
  • le plac Mall-urile și magazinele de brand
  • dacă vrei să fii elegant, trebuie să cheltui mulți bani

Cam asta e 🙂

Acum cunoaștem mai bine femeile.

7 thoughts on “Promotiile Acum – Live – Ce vor femeile?”

  1. din experienta stiu ca nu e bine sa te bazezi pe statistici cand vrei sa "cunosti" o femeie 😀

  2. :)) de acord, mai ales la partea emotionala. pot fi extrem de imprevizibile. experientele directe sunt mult mia relevante aici.

    la capitolul consum, mai degraba merge sa te mai uiti pe o statistica din cand in cand, afli lucruri interesante despre ele, multe confirmate anterior.

  3. eu cheltui mai mult de 60 %…fff putine mi se potrivesc..da i adevarata aia cu platile online..eu fiind femeia tipica (tu mi ai zis o)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *