Blogger oficial la Mobile Marketing Conference

mmc

Incepand de azi am primit in teste un minunat Nokia N900, cu care trebuie sa ma obisnuiesc sa scriu pana joi, cand o sa fac live blogging de pe el, la Mobile Marketing Conference 2010.

Tocmai am facut ultima poza cu iphone-ul, pe care il pun pe linie moarta pana lunea viitoare. Prima impresie despre telefon – m-am obisnuit destul de usor cu tastatura qwerty si Worpress se comporta genial pe el.

Trebuie sa ii instalez diseara niste aplicatii, sa vad ce poate.

Pana atunci, te las sa imi admiri noua jucarie 🙂

Nokia N900

Later edit:

Simt nevoia sa fac un mic update la articolul despre Mobile Marketing Conference 2010, despre conferinta in sine si despre ce inseamna sa fii blogger oficial la tipul asta de evenimente.

Ce e un blogger oficial

In ultimul an am fost la destul de multe evenimente cu si despre online, de la care am scris, fie pe Twitter, fie pe blog, subiectele si concluziile principale, insa fara sa imi fi asumat asta anterior.

Ca blogger oficial pentru o conferinta, esti invitat tocmai ca sa scrii, atat din timpul cat si dupa conferinta. E un pic de responsabilitate inclusa in proces.

Am scris acum ceva vreme un ghid de live blogging si live tweeting pe care am de gand sa il aplic si sa il respect si de data asta. In afara de guideline, mai am cateva obiective personale din postura de blogger oficial.

– Sa redau cat mai exact si mai clar ideile principale ale conferintei
– Sa surprind cele mai bune imagini/cele mai importante clipuri
– Sa testez capacitatea lui N900 de a face fata la o conferinta intreaga – functionalitate si baterie

Ce este Mobile Marketing Conference 2010

Mobile Marketing Conference 2010 va raspunde la intrebari precum:

* Care sunt oportunitatile prin care mobile advertising-ul reuseste sa aduca brandurile mai aproape de consumator?
* Care este gradul de deschidere al utilizatorilor fata de mesajele publicitare primite?
* Cum poate fi masurat succesul campaniilor de mobile marketing?
* Care sunt elementele din publicitatea online ce pot fi imprumutate in marketingul mobil?
* Ce rol joaca operatorul de telefonie mobila in stimularea continutului, aplicatiilor pe telefon si strategiilor de marketing pentru branduri?
* Ce oportunitati de servicii si imbunatatiri ale functionalitatii retelelor se intrevad pentru anul 2010?
* Care sunt tehnologiile si serviciile cu impact major asupra industriei de telefonie mobila, atat in prezent, cat si pe termen lung?

Iar invitatii sunt: Maia Novolan, Director General Syscom Digital, Dan Virtopeanu, Director General Voxline,
Dragos Stanca, Managing Director F5 Realitatea – Catavencu, Michalis Kontos, General Manager Cosmos Mobile, Dan Boabes, Director General Simplus, Ana Bulgar, Online Communication Manager Petrom, Mugur Patrascu, Managing Partner iLeo, Adina Vlad, Managing Partner Unlock Research, Carmen Holotescu, Director General Timsoft, Andrei Frimescu, Marketing & PR Manager Casino Palace, Aurora Enghis, Online Media Manager Arbo Interactiv,
Bogdan Apostol, Business Development Manager Voxline Communication

7 thoughts on “Blogger oficial la Mobile Marketing Conference”

  1. Pingback: Tweets that mention Blogger oficial la Mobile Marketing Conference | Titus Blog -- Topsy.com
  2. hai ca la conferintza de anul viitor, cu putin noroc o sa fie un twiiter live video kind of…

    adica ti telefonul la gat (sau eventual o minicamera lipita de frunte/okelari) si transmiti live… va fi asa un first person shooter fara shooting… eventual sa primesti si sugestii de la cei care privesc… gen: te rog intreaba-l pe omu’ care vb acum la conf. cutare lucru…

    in fine sunt curios pana unde ajung kestiile astea cu social…

  3. o intrebare…

    cat e parcarea la Howard Johnson? eu stiam ca in jur de 10-15RON…

    mai bine o iau pe jos ca e frumos afara… sa vin la mobileApps development meetup…

  4. Ideea cu live blogging-ul/live tweeting-ul e că filtrezi informația, nu o transmiți în formă brută. Așa dădeam drumu la webcam și întorceam laptopul 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *