Head to head – Live de la OBF Iasi si Marketing 360

Azi încerc un experiment – vreau să urmărim în paralel cele două conferințe, cea din Iași și cea din București, ca să avem o perspectivă completă asupra afacerilor în social media și asupra marketing-ului în perioada asta.

Aștept să văd care sunt lucrurile noi pe care le aduc conferintele în discuție, pentru că deja am discutat și răsdiscutat despre ce e bine să faci în criză pe social media sau cum să îți schimbi strategia de marketing în funcție de condițiile de piață.

Conferințele:

Online Business Forum vine pe 15 iunie la Iasi cu tematica Social Media Business. Acest subiect fierbinte al mediului online va fi dezbatut din punct de vedere al utilitatii pentru dezvoltarea afacerilor de catre 12 specialisti in domeniu, […] care vor atinge subiecte precum: relevanta, reputatie, prezenta in Social Media, reinventarea afacerilor si metode de sporire a veniturilor prin intermediul acestui canal si nu doar atat.



Vlad Gadea, face live blogging pe stiri.it

Vino pe 15-16 iunie la Crowne Plaza Hotel, la cea de-a treia editie Marketing 360, pentru a afla de la specialisti in marketing & advertising noile perspective si oportunitati care isi pun amprenta asupra industriei locale de marcomm dupa mai mult de un an de criza. Pe parcursul celor 2 zile de conferinte si seminarii, evenimentul isi propune sa urmareasca tendinte de ultima ora, cele mai bune practici, dar si cele mai creative abordari capabile sa reconfigureze relatia dintre consumator si brand.




Mihai-Irinel face live blogging de aici.

Ce părerea ai de layout-ul ăsta?

4 thoughts on “Head to head – Live de la OBF Iasi si Marketing 360”

  1. Pingback: Tweets that mention Head to head – Live de la OBF Iasi si Marketing 360 | Titus Blog -- Topsy.com
  2. Mă refeream la stilul ăsta de prezentare a evenimentelor care se întâmplă în paralele. Vreau să perfectez metoda asta, pe cât posibil, așa că orice feedback e binevenit 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *