Concluzii de la Webstock 2010

De fiecare dată când fac live blogging, trebuie să stau cel puțin o noapte, ca să pot așeza niște concluzii pe hârtia digitală a blogului. La Webstock 2010 n-am făcut excepție, doar că, dis de dimineață, am citit două articole foarte bune despre conferință.


*sursa foto

Primul dintre ele este la Ionuț pe blog și vorbește despre lucrurile bune(câteva prezentări și prezentatori care au surprins plăcut), dar și despre lucrurile mai puțin bune, atitudinile participanților, trolii de conferință(despre care povestesc mai jos) și despre cum ține de fiecare participant să învețe cât mai multe de la un eveniment.

Al doilea articol l-am citit pe blogul Ioanei, in care ea punctează câteva lucruri pe care (nu) le fac participanții la conferințe de la noi. Nu se implică suficient, așa încât să învețe ceva.

Concluziile mele

Încep cu participanții, care au fost dintre cei mai diverși. Dacă am putut să mă întâlnesc cu bloggeri, twitteriști(puțini din cei mari), la fel de bine am dat mâna și cu diverși directori și manageri de agenții, antreprenori sau pur și simplu oameni care au văzut pe blog/Twitter/Facebook faptul că se poate veni gratis la Webstock.

Nu spun că e un lucru rău să ai o asemenea diversitate în public, însă chestia asta scoate la iveală și cârcotașii, veniți la eveniment doar să critice, sau păreriștii care știu ei exact cum stă treaba cu rețelele astea sociale. Nu dezvolt, zic doar că anumite evenimente trebuie să aibă taxă de participare.

Responsabilizează publicul.

Invitații să țină prezentări s-au împărțit în trei categorii:

1. Cei care au venit să prezinte ceva studii de caz, rezultate și învățături concrete/utile
2. Partenerii, care au vorbit mai mult despre ei
3. Filosofi și prezentatori de stand-up comedy

Te las pe tine să îi încadrezi pe fiecare la locul lui.

E bine că am început să vorbim despre rețele sociale și bloguri, nu despre social media la grămadă.

E bine că Facebook a depășit Hi5 ca și top-of-mind în prezentările oamenilor.

Aștept studiul DaedalusMillwardBrown(nu s-a văzut mai nimic la capitolul explicații, pentru că o parte din text era galben) ca să pot să povestesc mai multe despre asta.

p.s. așa cum am promis, definesc și trollul de conferință:

*o imagine face cât 1000 de cuvinte

10 thoughts on “Concluzii de la Webstock 2010”

  1. Pingback: Concluzii de la Webstock 2010 - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. Pingback: -Lumea lui Cristea- Intrebari pentru Victor Ponta

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *