Eclipsa de soare de astăzi a dat naștere unui fenomen natural extrem de interesant. O parte din oamenii cu care trăim în fiecare zi s-au transformat în adevărata lor natură – șerpilieni, reptilieni, balaurieni și vultureni. Din păcate, nu au putut fi fotografiați, pentru că tehnologiile lor speciale nu permit aparatelor foto să captureze formele lor reale.
Mi-am dat seama de asta uitându-mă în oglindă. Îți mărturisesc aici faptul că sunt vulturian.
Șerpilienii, reptilienii, balaurienii și vulturienii, prin intermediul Interfeței Animatoare Șerpilane (IAS) au plănuit lansarea unui atac asupra planetei noastre. Știm de asta încă din Decembrie 2009, când Prof. Dr. Leonida Bucium spunea la GETO Tv că trebuie să ne unim și să luptăm împotriva invadatorilor.
Profesorul Bucium s-a luptat cu mare îndârjire împotriva invadatorilor, cu ajutorul susținătorilor gorilieni(așa îi numește el pe locuitorii Terrei), strânși, convertiți și raliați prin contul lui de Facebook, canalul de Youtube și blogul lui.
Din fericire, împreuna cu alți specialiști și profesioniști ezoterici din întreaga lume, Prof. Dr. Leonida Bucium a reușit, în ultima clipă, să exorcizeze gorilianul câștigător al concursului, care a devenit astfel imun la atacurile extraterestre. Apoi am fost anunțați că toate produsele, serviciile și ofertele celor de la eMAG sunt acum sigure, nemaiexistand nici o primejdie de anihilare civilizațională prin achiziția acestora.
Totuși, un mister rămâne. Cine este Lenoida Bucium și de ce tocmai el a fost ales să salveze rasa goriliană de la extincție sigură?
De ce nu au fost racolați și alți bunici?
Dincolo de asta, campania eMag a fost una din cele mai reușite de anul trecut și are potențial de viralitate chiar și după un an. Eu i-am descoperit pe blogul unui ecologist, care se întreba acum 3 zile ce o fi cu moșul nebun de la TV.
Campania s-a desfasurat in perioada 14-28 decembrie. In ciuda perioadei aglomerate de la sfarsitul anului, peste 63.000 de gorilieni au aflat de intiativa Prof. Dr. Leonida Bucium. 18.500 i-au vizitat site-ul, emisiunile profesorului transmise pe YouTube au insumat 23.700 de vizualizari, 21.000 au obtinut informatia din alte surse cu trafic masurabil iar multi altii au primit pe email prezentarile acestuia, au citit despre initiativa sa pe bloguri importante, au comentat pe forumuri sau au accesat contul profesorului si aplicatia de facebook creata de acesta.
Campania le-a aparținut celor de la Violet Advertising, pentru eMag. Well done!
Salut, Titus. Poate ca filmuletul asta e on-topic 🙂
Este, este. Am dezgropat ieri campania asta. Cred ca s-au distrat foarte tare copywriterii cand au facut-o.
Sa stii. 🙂
Ma mir totusi de eMag ca a avut curajul sa dea drumul la o asemenea idee. Riscanta treaba, insa executata fain.
Hai mai Titus, strategia publicitatii negative e de multa vreme folosita. Psihologia consumatorilor reactioneaza instant la tot ce e interzis: “nu intrati”, “nu cumparati”, chiar si atunci cand e vadita caterinca (vezi campania din anii trecuti de la Sprite, sau mai noua strategie Rienergy).
Cred ca dupa campania Rom s-au hotarat si publicitarii sa mai deschida un pic supapa cand vine vorba de creativitate in strategie:)
Leonida e tare dar imi aminteste prea mult de o campanie la Adfel, de acum ceva ani in care un anume Maximilian vindea produce celor “de pe lumea de dincolo”:
http://www.iqads.ro/SpotLight_read_7500/maximilian_vine_de_pe_lumea_cealalta_direct_la_adfel.html
Pacat ca publicitatedepelumeacealalta.ro nu mai exista. As fi vrut sa vad cum a aratat.
Asa e, strategia nu e noua, insa nu o folosesc prea multi jucatori de pe piata. Iti poti permite asta doar cu anumite branduri, nu merge sa bagi creativitate de tipul asta oriunde, oricat de fun ar fi.
Clar nu merge oriunde si cu oricine.Nu vad o campanie de genul asta pentru BCR sau Oniasig, insa o vad pentru ING:) Depinde mult de cine ti-e targetul, iar eMag aveau nevoie de un suflu nou, cu siguranta.
Dupa o asemenea campanie insa, cresc standardele asteptarilor din partea publicului. Si aici e grosul problemei, sa poti sa fii consecvent cu atitudinea fata de public. Si sper sa nu cada in tacere cum au facut alete marci care, si-au tras campanie buna, apoi au amutit in comunicarea cu publicul.
Isi epuizeaza toate resursele cu un big bang si apoi trag de pe el un an de zile. Se potriveste foarte bine cu strategia heirupista romaneasca, autentica.
De ce sa gandim pe termen lung? E cam scump sa faci asta. Pacat ca nu se prind ca ~it pays off in the end~
URAAA ,SI DAI SI LUPTA SI LUPTA SI DAI SI CLOPOTEII TILIGHINI -DILINGHINI……….