Chiar dacă autorul a folosit doar o mică parte din răspunsurile mele, ele apar în carte.
Subtitlul cărţii lui Brăduţ este Revoluţia Facebook în spaţiul social. Cei care se aşteaptă să afle secrete despre această revoluţie nu le vor avea în carte. Cei care nu ştiu cum a apărut Facebook şi intenţionează să afle asta într-un stil diferit de cel sec din Wikipedia vor avea ce citi.
Mai multe pe blogul lui George Hari Popescu, respectiv pe jurnalismonline.ro
Revin cu detalii. Acum ”privesc” de la distanță, din Sibiu!
Update: Citatul meu din rezumatul cărții, disponibilă în librării, unde găsești și celelalte intervenții:
E foarte simplu de folosit, pe de-o parte. Pe de altă parte, Facebook ajută utilizatoriisă socializeze mai ușor decât o făceau înainte – nu mai trebuie să stai la chat pemessenger și să faci photo sharing – acum pui pozele în albume și le comentezi peFacebook.O mare parte din contribuție l-au avut și companiile care au inclus rețeaua încampaniile lor de promovare offline – mai ales pe TV și în mall-uri – cel puțin înRomânia asta a dus la dublarea și triplarea numărului de utilizatori în ultimele 6-7luni. Două exemple – Vodafone și Debenhams
Update 2: Cartea se poate cumpăra de aici
Mulţumesc pentru menţiune şi mulţumesc încă o dată pentru că ai răspuns prompt întrebărilor mele. Voi publica şi interviul integral în site-ul companion al cărţii, pe care îl voi lansa în curând.
Cu plăcere și și eu mulțumesc pentru faptul că m-ai luat la întrebări pentru carte. Aștept linkul ca să îl promovez și eu.