Merci ar trebui să își schimbe tema din reclamă

De sărbători, Merci a pompat puternic reclame pe TV, mizând să crească vânzările. Treaba asta nu e rea, prinde bine la volum și dă poporului o idee de cadou. Problema e că, din lipsă de altceva, au folosit același jingle ca acum câțiva ani, produs în colaborare cu defuncta Mălina Olinescu.

 

Malina Olinescu – Merci (comercial)

Asculta mai multe audio pop

Oare agenția lor și tovarășii de la marketing nu știu că se asociază cu o artistă care s-a sinucis? Și nici nu e nouă povestea.

#Numazic

Ar merge măcar un voiceover nou, care nici nu e așa de scump. Poate o sa fie un 2013 mai creativ dacă le mai atragem atenția celor înghețați în trecut, blocați într-o inerție de neînțeles

6 thoughts on “Merci ar trebui să își schimbe tema din reclamă”

  1. Marketingul mizează pe faptul că marea majoritate a românilor nu știu cine cântă. Probabil așa și este.

  2. Rușinică! Nu ție ci celor de la marketing. Câteodată e bine să pui răul în față.

  3. Si Whitney Houston s-a sinucis. Nu e relevant. Daca piesa e buna, nu conteaza detaliile despre artisti. Probabil sunt produse promovate cu piese ale unor artisti care s-au drogat, in SUA cam toti se drogheaza cel putin o data, care au pus poze porno cu ei pe net.. Treaba lor, piesa conteaza. Habar nu aveam ca melodia reclamei e cantata de Malina Olinescu, nu are importanta, important e mesajul, atmosfera.

  4. Una e piesa și alta e asocierea cu un brand. Dacă te uiți la cazul lui Lance Armstrong, care a fost dovedit ca utilizator de substanțe dopante, acolo multe branduri au renunțat la colaborarea el imediat ce s-a pronunțat sentința. Dacă ai avea un business care promovează fericirea, ai vrea să te asociezi cu cineva care s-a sinucis (și nu cred că a făcut-o de bine ce-i era)?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *