I am a “Roman in Spania”

Ma bucur sa revin cu exemple de campanii cu vectori de imagine puternici, alaturi de citate, care creeaza povesti pe print si TV.

De data aceasta e mult mai “high profile”. E vorba despre campania de imbunatatire a imaginii romanilor in Spania. Campania a fost comandata de Agentia pentru Strategii Guvernamentale, iar agentia care a executat-o este Saatchi & Saatchi PR. Au luat un Golden Sabre pentru asta, cititi pe IqADS.ro


De la romanii ce lucreaza in turism, afisand o eticheta business….

La romanii care lucreaza in ferme si asigura bunul trai al spaniolilor, alaturi de spanioli…..

Pana la romancele de pe ambulante, care salveaza vieti in fiecare zi.

Campania e intradevar foarte buna. “Salut, sunt Roman”, impreuna facem o echipa grozava.
Comparativ similara si executional cu I am an AIESECer 2007-2009, exemple la portofoliu.

Calitatea pozelor insa e net superioara 🙂

4 thoughts on “I am a “Roman in Spania””

  1. “Comparativ similara si executional cu I am an AIESECer 2007-2009, exemple la portofoliu.”

    Sa-ti compari singur campania cu una facuta de o agentie profesionista si sa decizi tot tu ca sunt similare ca nivel al executiei… e neprofesionist.

    Succes in ceea ce faci si sper sa ajungi sa te laude altii sau munca ta, nu sa fie nevoie sa te lauzi singur.

  2. @anonim E un blog personal, asa ca afirmatiile facute sunt doar pareri.

    Daca crezi ca nu sunt comparabile cu nivelul executilor din portofoliu, astept argumente, nu doar o afirmatie rautacioasa.

    Nu am facut comparatia in sens rau. mi se pare reusita campania.

  3. Nu m-am pronuntat nimic despre nivelul executiei si nici nu a fost o remarca rautacioasa.

    Ce am vrut sa-ti transmit: este neprofesionist actul de a folosi o campanie profesionista pentru a atrage atentia la modul “me too” asupra unei campanii din propriul portofoliu.

    Cele doua campanii sunt comparabile doar la nivel de *CONCEPT* (conceptul de “testimonial ad”), dar pentru a le declara similare ca nivel al *EXECUTIEI* e nevoie de parerea unui profesionist in domeniu.

    Succesul unei agentii e definit NU prin ceea ce spune agentia despre campaniile sale, ci prin ceea ce spun *ceilalti* despre campanii.

    Ai un portofoliu bun si de aceea ti-am si urat succes in continuare. Nu am vrut sa te descurajez, ci doar sa-ti atrag atentia asupra unui comportament neprofesionist: evaluarea propriilor lucrari in comparatie cu unele profesioniste.

    Succes in continuare! si cere feedback despre campaniile tale de la profesionisti in domeniu – eul interior e de multe ori subiectiv 🙂

  4. Imi pare rau daca am atras atentia in sens de ”me too”, nu asta am vrut 🙂

    Multumesc de feedback, o sa tin cont de toate acestea cand scriu urmatorul articol de genul asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *