Taco Bell a mers un pas mai departe și a angajat un blogger care să scrie despre creveți. Tipul a umblat prin toate cele 7 continente și a povestit despre cum se prind, ce gust au, cum se prepară, unde sunt cei mai buni creveți. Trebuie să fii un adevărat crevete geek, ca să te uiți la clipurile tipului. Bloggerul are canal de Youtube, dacă te interesează creveții 😀
Mesajul e tras de păr. Cică după ce ar fi călătorit prin întreaga lume, ar fi descoperit Taco Bell Shrimp, cei mai buni…riiight.
Normal că ecologișitii au simțit o ocazie să puncteze. Ei au reacționat și au atras atenția că dragarea fundului de ocean în căutare de creveți omoară o grămadă de broaște țestoase, așa că au lansat o contracampanie de Spoof-uri la clipul de mai jos.
Dacă trimiți un spoof pe blogul ecologiștilor, te premiază.
Ăsta e un exemplu perfect de campanie cu un pic de PR negativ atașat. Nu s-au gândit că o intervenție în social media cu creveți ar putea denclanșa un mic val de proteste și anticampanii din partea ecologiștilor.
cand ai zis “un mic val” aveai dreptate…nobody gives a shit about shripsuck.blogspot.com! o anticampanie cu cativa (sau doar 1) followeri e hardly alarmant pentru TacoBell.
Cat despre TacoBell…un canal youtube cu 4000 de vizualizari nu prea se poate numi campanie social media
E un contraexemplu de pe AdFreak, subiect ales prost, executat slab si cu combatanti penibili. Cum sa nu faci campanie pe social media.