4 thoughts on “De ce noul Rom nu este New Coke”

  1. La rom a fost o regie all the way, facuta mult prea in graba si cu un reveal care putea fi mai de impact totusi…

    Clar s-au inspirat din cazuri celebre, dar l-au declinat ok in prima faza…

    Reveal-ul a fost slabut totusi…ar fi putut specula mai bine momentum-ul creat daca nu se grabeau sa o dea siropos cu “raul. romul…”

    cam asta ar fi diferenta dintre UGC autentic si publicitate controlata (prea mult)…

    Oricum, sunt sigur ca McCann-ul va scoate un caz frumusel pentru un Effie sau, de ce nu, Cannes.

    Parerea mea…

  2. si ROM a generat UGC gramada, de sustinere pentru brandul original. De asta am urmarit campania si revealul. Cred ca asta le-a fost si scopul. Sa creasca angajamentul fanilor fata de produs.

    Cum ar fi facut revealul mai bine? Poate o sa fac si eu o campanie de genul asta in viitor si mi-e util

  3. Pingback: De ce noul Rom nu este New Coke - Ziarul toateBlogurile.ro
  4. Ciocolata ROM este si va ramane mereu o “Cenusareasa”; valva facuta in jurul campaniei se va stinge treptat, la fel cum se vor stinge si nostalgiile dupa produse din vremuri din ce in ce mai indepartate.
    Remeber Brifcor? Frucola?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *