Facebook, The final fronteer – Pagina de Friendship

Azi am aflat și eu(pe viu, activ) că Facebook a introdus un nou tool de Stalking. Friendship Pages

Mizeria asta de opțiune te lasă să vezi exact ce ai discutat cu persoana cealaltă, ce poze ai în comun, la ce evenimente ați fost amândoi și alte prostii pe care le-ați mai împărțit pe Facebook.

Eu acum mă gândesc doar la bietele cupluri destrămate care au o întreagă pagină care să le reamintească relația de care vor să uite.

Sau la salivatorii deja prezenți pe Facebook care acum au un motiv în plus să se bage în seamă cu gagicile cu care n-au avut curaj să facă mai mult decât Like.
Atât.

Uite de aici se accesează:

și partea cea mai tare e că îți sugerează Facebook alte variante!

Let the stalking begin!

15 thoughts on “Facebook, The final fronteer – Pagina de Friendship”

  1. Cam ultima “moda” in materie de modificari pe facebook care mi se par jalnice. Dar, pe langa hateri tre sa mai avem si stalkeri :))

    Apropo de modificari: update-urile scrise cu un font mai mic sunt la fel de jalnice

  2. Pingback: Tweets that mention Titus Blog » Facebook, The final fronteer – Pagina de Friendship -- Topsy.com
  3. Cel mai cel este ca din casutele de sub sugestiil poti selecta activitatea a doi dintre prieteni chiar si daca tu nu esti unul dintre ei. Asta da stalking 😀

  4. Da, chiar am discutat azi despre asta. Și partea cea mai rea este că n-ai cum să restricționezi nimic direct.

  5. Pingback: Facebook, The final fronteer – Pagina de Friendship - Ziarul toateBlogurile.ro
  6. Nu crezi ca functia asta poate fi speculata de catre companii? Sa zicem ca vrei sa ii identifici pe primii 5 “fani/prieteni” care interactioneaza cel mai mult cu tine sau care iti distribuie cel mai mare volum de informatii.
    Prin functia asta companiile mai pot vedea care e traiectoria unui link sponsorizat, ce reactii starneste, etc. Stiu ca sunt alte instrumente de research & analiza mult mai bune, dar functia de pe Fb poate oferi un preview.

    Sunt curios sa aflu parerea ta.

  7. Intradevăr se poate, dacă tu ai creat un PROFIL de companie și nu o PAGINĂ. Atunci poți să afli foarte ușor cu cine interacționezi cel mai mult ca user/companie pe Facebook. Cu siguranță cine a creat facilitatea asta pe Facebook nu avea asta în vedere utilitatea ei pentru companii(mai ales că profilul de companie este împotriva ToS).

    Nu m-am gândit la varianta asta și nu am prezentat-o pentru că susțin mutarea profilurilor de companii pe pagini, acolo unde e locul.

    N-ai cum să vezi top 5 fani, pentru că facilitatea e disponibilă doar pentru profiluri, nu și pentru pagini.

    Traiectoria linkului sponsorizat o urmărești cel mai ușor cu bit.ly

    Oricum, foarte bună observația!

  8. Cred ca atunci cand faci relatia ta publica pe Facebook trebuie sa te gandesti si la ce se intampla dupa ce te desparti! Punct.
    Asa cum, in mod normal, atunci cand observi ca nu mai sunt prietenii tai si prieteni lui sau invers, ci prietenii vostri, te gandesti – cum ii impartim dupa despartire.
    Acum pur si simplu te gandesti – cum o sa ne impartim spatiul virtual! Dar asta sa fie problema si nu – cum ne impartim bunurile.

    Si oricum, ai mereu posibilitatea de Do NOT PUSH the you and your x button on facebook! 🙂

  9. Eu “militez” pentru un HR branding pe Facebook, personalizat, gen: TitusStandout. Sa nu arunce lumea comentarii in aer ci sa stie ca discuta cu o persoana capabila de raspuns, dezbateri, etc. In cazul asta, tin la profil de companie + pagina.
    E paradigmatica situatia, oricum.

  10. @Cristi Personal, nu-mi place ideea sa mă asoociez cu o companie permanent pe profilul meu de Facebook așa. Dacă cineva vrea să vadă unde lucrez, să verifice pe LinkedIn sau pe blog 🙂

    @Simona Nu faci relația publică pe Facebook. Deloc.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *