Facebrands.ro, acest SocialBakers.com al Romaniei

Azi a fost lansat facebrands.ro, primul centralizator de pagini de Facebook din România.

Romanian Brands on Facebook reprezinta topul brand-urilor din Romania pe baza afinitatilor reale ale utilizatorilor si nu pe traficul brut pe care il deserveste un site. Noi credem ca aceasta abordare este mult mai precisa intrucat diferenta dintre un “fan” si un “vizitator” este esentiala.

Site-ul seamănă cu SocialBakers.com, website-ul care oferă statistici internaționale despre Facebook.

Spre deosebire de ei, facebrands.ro vorbește doar despre România și prezintă atât datele despre paginile de Facebook, rate de creștere și împărțire pe categorii, date despre petiții(cauzele atât de iubite de Auraș), date despre Aplicațiile românești, cât și demografice în timp real pentru țara noastră.

p.s. n-ar strica să își pună niște watermarks pe poze. Vor primi publicitate la conferințele lui Cristi de anul ăsta.

13 thoughts on “Facebrands.ro, acest SocialBakers.com al Romaniei”

  1. Dragut site-ul, e bun top-ul la pagini si cresterile.

    Partea cu studii demografice e insa un mare fas, le am pe toate cand dau “create an ad”, direct pe facebook.com.

    Si nu-mi mai place ca la aplicatii nu au inclus-o si pe a mea. As fi pe 6, dupa Doncafe 😛

  2. Titus, multumesc pentru articolul obiectiv si pentru pontul cu watermark-ul!

    As vrea sa mentionez ca exista un buzz daunator in jurul SocialBakers, in conditiile in care majoritatea datelor oferite de ei sunt fie complet gresite (datele demografice), fie nerelevante(60 de pagini vs 2200+ pe FaceBrands.ro). Aceste date sunt preluate de site-uri din toata lumea cu buna credinta, inducand in eroare o piata intreaga. Vezi de ex. articolul: http://www.wall-street.ro/articol/IT-C-Tehnologie/97238/Peste-10-din-populatia-Romaniei-este-pe-Facebook.html

    Andreescu, sigur ca datele demografice brute sunt publice, dar cred ca este mult mai comod sa primesti rapoarte lizibile, gata facute.
    Legat de pagina ta, din cate vad este mai degraba un Blog decat o aplicatie, corect? In cazul acesta trebuie sa-i creezi o pagina, pe care o poti inscrie in categoria Bloguri.

  3. @Andrei Stefan nu inteleg ce e gresit in articolul de pe Wall-Street. Intradevar, Socialbakers sufera la nivel de pagini, insa demograficele sunt ok

  4. Isi actualizeaza mai greu datele 🙂 Eu zic sa te extinzi si in alte tari, ca ai face o concurenta mai mult decat onorabila cehilor de la socialbakers

  5. @Andrei Stefan
    Faptul ca nu am “canvas application” nu inseamna ca nu e o aplicatie. E doar una web-based, dar unde la fel, userii dau “Connect” si “Allow”. Si o gasesti oricum in folderul de apps a lu’ Facebook.

    Am ales sa te duca la mine pe blog atunci cand dai click pe “Go to App” pentru ca nu asta e felul in care afla lumea de ea, dar si pentru ca sunt mai multe pagini (aplicatii diferite) ce folosesc acelasi “appid”.

    Poate ca ar fi mai bine sa pun link catre categoria Facebook a blogului, unde sunt grupate toate, o sa ma gandesc la asta 🙂

  6. Acum inteleg, mai ales ca am vazut vreo 10 oameni din lista mea folosind-o 🙂

    Am mutat-o la aplicatii: http://www.facebrands.ro/apps.html

    Da, cred ca ar trebui sa pui link spre lista de aplicatii – creezi confuzie cand dau click pe Go to App si imi arati un blog. Da-i un look&feel de Mac App Store, gen.

  7. Daca Facebook imi va cere sa renunt la “face” in numele domeniului din .ro, o voi face. Pentru Irlanda avem un domeniu mai misto, care nu contine nici “face”, nici “book” 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *