Creative-Time-Shorts

Creativitatea bate matematica. Intotdeauna

Citeam într-un articol de pe All things Digital că epoca advertiserului creativ s-a încheiat și că am intrat în epoca datelor, analiștilor, mediaplannerilor cu ochelarii pe ochi și cu excelul în mână. Că nu mai contează așa de mult ideea creativă cât mediaplanul și targetarea foarte precisă.

Nimic mai neadevărat. Mai mult ca oricând oamenii caută emoții, imagini și idei revoluționare, soluții inovative și surprinzătoare. Oamenii caută fericirea și frumosul. Nu vânzători digitali agasanți.

Așa că mai bine stai în camera de creație, scoate un concept mișto, o execuție care lasă utilizatorul cu gura căscată, într-o stare de bine, de ”I see what you did there”, de entuziasm. Produ fericire digitală.

 

9 thoughts on “Creativitatea bate matematica. Intotdeauna”

  1. N-am timp sa iti dau prea multe detalii, dar vad cu ochii mei cum modelele econometrice si testele multivariabila dau rezultate incredibile in mediul digital. All things D au surprins bine esenta vremurilor prezente.

  2. Tot matematica o sa ne spuna daca are success sau nu. Of, toata lumea crede ca progresul trebuie sa fie disruptiv. Stii ca totusi nici 10% din ideile noi nu devin reusite? Mai bine inovam lent Dar semnificativ pe termen lung.

  3. In Romania poate, desi vad ca te pui la distanta de cele sociale, apropos de articolul tau “Nu ma simt in siguranta”

    Cat priveste piata de digital media, ce spui tu legat de creativitate nu are nici un sens, ea nu aduce in mod garantat eficienta.

    Si normal ca e mai usor sa fii creativ decat analytics mai ales cand piata nu te ajuta, vezi ce zicea Bogdana acum ceva vreme despre lipsa de date structurate, Bogdana, CEA care de la o agentie de cretie s-a mutat pe geekonometria celor de la Google. Think scalable, otherwise you are just in for the pennies!

  4. Nu cred în genul ăla de schimbare, despre care am scris acolo.

    Și nici nu-mi place să mă uit în gura tuturor dinozaurilor 🙂

    Ceea ce am scris aici e din proprie experiență, având în vedere că am ridicat o companie minieră de la 8 mii de fani la aproape 300.000 într-un an, plus alte rezultate pentru care am folosit 90% creativitate și 10% matematică.

  5. Cand ai un ciocan totul iti pare un cui. :)

    Acum poti sa lasi un analytics guys sa fie “creativ” si ridice pagina de la 300.000 la 500.000.

    P.S Nu te duci in piata sa militezi pro Rosia Montana? Hai ca ar fi fan, asuma-ti pozitia. :)

  6. Nope, n-ar fi ”fun”.

    Iar dezbați fără argumente. Hai, dă-mi și tu un exemplu în care analytics guys rup gardu, după care continuăm discuția.

  7. Toti oamenii cu care lucrez eu acum, ce gandesc scalabil si au facut in 5 ani cel mai bun search engine de hoteluri din lume. Iti explic la o bere mai multe, nu prea imi vine sa dau din casa asa in public.

    Si by the way, folosesc efficient frontier sa gestionez sute de mii de bids-uri in Adwords :) ceva ce nu poti face cu toata creativitatea din lume :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *