Din ce în ce mai mulți bani intră în Facebook, Google, Twitter advertising și din ce în ce mai mult trafic migrează spre rețelele sociale. Cu ocazia asta, mulți marketeri și piariști ar fi tentață să zică – gata, renunțăm la website și ne mutăm cu totul în rețelele sociale, pentru că acolo stă publicul nostru țintă.
Am scris anul trecut despre cele 3 tipuri de media pe online. Nu reiau subiectul. Redau însă mai jos o mostră de user experience în secolul 21.
Diferența dintre prezența pe social media și site
Dacă înainte foloseai site-ul pentru prezentarea companiei sau a serviciilor/produselor, acum ai canalele de social media pe care să faci asta și să iei și feedback în timp real.
Odată dezbrăcat de îndatorirea asta, site-ul poate fi folosit mult mai bine ca un punct de vânzare – eCommerce merge acum cam pentru orice – sau pentru construcția unor alte tipuri de canale de comunicare – de exemplu – adunarea de emailuri pentru o bază de date de direct marketing.
Mai mult, site-ul este al tău și nu depinde de limitările unei rețele de socializare(care te poate tăia pe motiv de încălcare a regulilor de promoții/aplicații/jocuri).
Eu, dacă aș fi în locul tău, aș face așa: folosesc site-ul ca punct central, cu legătură spre toate canalele pe care sunt prezent, plasez pe el toate aplicațiile și promoțiile pe care nu pot să le desfășor pe alte canale, iar traficul deja interesat îl direcționez spre o acțiune: subscribe sau buy.
One thought on “Social media nu omoara website-urile, ci le modifica utilitatea”