Spuneam în articolul despre Web 3.0 că online-ul va integra din ce în ce mai multe părți din viața noastră, de la mersul la magazin, uitatul la televizor, planificatul vacanțelor, căutatul de școli și grădinițe, găsitul de oameni care să îți renoveze casa etc.
Mi-a atras atenția o campanie de promovare pentru un serial TV, unul foarte reușit, zic eu. Nu e de la noi. Nu pot să am pretenții ca TV-ul să se promoveze masiv în online cât timp nu se încumetă nimeni să dea o sumă exactă a utilizatorilor de internet din România.
Campania de promovare online a Mad Men pentru sezonul 4
După 3 sezoane mișto, în care am văzut viața de publicitar din anii 60 așa cum și-o imaginează regizorii din secolul 21, AMC trebuia să promoveze sezonul 4 într-un mod care să lase urme adânci în online. Așa că au făcut nu mai puțin de 7 prezențe ale campaniei(cel puțin atâtea am găsit eu)
Aplicații online:
Ce personaj din Mad Men ți se potrivește
Interviu pentru Sterling Cooper Draper Pryce
Quiz despre anii 60 – prima întrebare aici
O aplicație pentru mobil – cu cocktailuri
Un casting call online
Aplicația de Facebook (pe care a și folosit-o multă lume de la noi atunci când a apărut)
Cu toate că tema și succesul anterior i-au ajutat mult pe cei care au gândit aplicațiile și campania, nu vă de ce nu ar putea face ceva de genul ăsta și Pro TV-ul, de exemplu, pentru serialul Las Fierbinți. Cu toate că nu-s în target, cred că ar fi interesant să ne jucăm cu personajele, să construim ceva în Fierbinți, să cucerim în stilul lor sau mai știu eu ce mecanism. Ar mai strânge niște fani pentru pagina lor de Facebook.
Dacă nu așa, atunci cu telenovelele?
p.s. la final de martie apare sezonul 5 din Mad Men
Nici macar din aceasta perspectiva, nu merita sa compari Mad Men cu Las Fierbinti! :)
Nu le compar, extrapolez