Ce se întâmplă în industria de online?

În ultimele săptămâni am văzut un număr îngrijorător de oameni care își caută un loc de muncă – online related.

Treaba asta nu poate să însemne decât că nu mai există așa de multe agenții care sunt dispuse să dea banii pe juniori/mid-levels și țin la salariu. Ianuarie e o lună notorie pentru cash-flow-ul negativ, așa că probabil va mai continua valul până pe la mijlocul lui Februarie, cel puțin.

Ce ar trebui să știe toți căutătorii de job: angajatorul caută REZULTATE și potențial APORT la BUSINESS, nu responsabilități și conturi administrate.

Plus, am auzit că se caută programatori, inclusiv juniori, nu social media whatever-i, pentru că e plină căsuța de email cu CV-uri de genul ăsta.

Dar, una peste alta, cine are niște insighturi din agenții? Se întâmplă ceva? Nu mai au bani clienții?

Sau pur și simplu internauții căutători de joburi au descoperit blogurile ca vehicule de promovare?

(sursa foto)

4 thoughts on “Ce se întâmplă în industria de online?”

  1. Cred ca este vorba in special de a doua varianta. :) In acelasi timp am vazut ca se si angajeaza la greu, ploua cu anunturi de cautari de oameni in news feed-ul meu de Facebook de cateva zile incoace. Si mai am multi prieteni care pur si simplu simt ca este timpul sa-si schimbe locul de munca, desi le merge bine la cel actual.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *