Sir John Hegarty ne-a tinut prezentarea asta. Ne-a spus ca publicitatea intra in perioada ei cea mai buna. Cu cat stiu mai multi oameni de tine, cu atat ai mai multi clienti potentiali.
Cu asta a inceput John prezentarea lui de 1h, in care a demonstrat pe puncte de ce publicitatea nu are cum sa nu se dezvolte si ca agentiile au un viitor fain.
10 motive pt care e bine sa lucrezi in publicitate:
1. Agentiile aduc idei noi in discutie – lansarea albumului Oasis – Dig out the streets – cu muzicieni de strada in New York
2. Agentiile pot transforma ideile mici in idei mari – fiecare brief e o oportunitate, oricat de mic ar fi – Johnnie Walker vroia un clip intern despre istorie – a iesit Walking Guy History – filmata in 36 de incercari, dintr-o singura bucata.
3. Agentiile creeaza idei longevive/lungi/complexe – The Axe effect – keep your balls clean
4. Creativitatea agentiilor poate sa fie media in sine. Gen virale. – teaparty.com
5. Agentiile pot convinge clientii sa fie curajosi – Xbox 360 childbirth life is short playmore.com
6. Agentiile pot comunica marile cauze sociale – Barnardo’s, Belive in children
7. Tehnologia e combustibil pentru creativitate. Fan video – myspace app – pui o poza cu tine intr-un clip al artistului preferat. N-am gasit clipul pentru asta.
8. Agentiile isi extind influenta prin client, cu care se integreaza. – fara clip de prezentare. Fiecare text, clip, poster e cate o ocazie sa faci ceva extraordinar. Daca esti bun, clientii nu vor sa schimbe agentia.
9. Agentiile pot inventa produse – un breloc care urla in locul tau – Ila, lansat de Bartle Bogle Hegarty, Pick me – mancare vegetariana pt oameni carora le place carnea
Despre Pick me
10. Creativitatea e viitorul. Asta e solutia pentru toate problemele.
Asta e doar o pastila de Golden Drum. Scriu mai tarziu si despre restul materialelor. A fost o zi plina de informatii si reclame noi, scris pe iPhone si idei.
2 thoughts on “10 motive pentru care merita sa lucrezi in publicitate [Golden Drum 2010]”