Începând de azi, lerul trebuie privit nu doar ca ler și iarăși ler, ci și ca o mică vedetă a internetului românesc, grație copiilor de la Fishington Post.
Fishington Post e
prima publicatie care vrea sa redea consumatorului statutul de vedeta in relatia cu brandurile.
Nu vom face asta incruntati si tinand lectii, ci bucurandu-ne de fiecare noua descoperire, trend sau inovatie. Asa ca priviti-l pe Fishington Post ca pe un spiridus care pune lumina pe consumator, pentru ca brandurile sa poata construi povesti cu final fericit.
În spiritul faptului că fishingtonul este un spiriduș, ei dau drumul la niște premii pe piață, ca să satisfacă nevoia de ler de dinainte de Crăciun.
Eu zic să te uiți cu atenție la toate clipurile pe care le-a produs agenția și ambasadorii LER-ului, înainte să citești ceva despre concurs.
și, în sfârșit, partea a 3-a:
Ideea principală e că o să câștigi foarte foarte mult ler, dacă intri pe fishingtonpost.ro și urmărești acolo ce o să se întâmple.
Spiridușii te vor pune să shareuiești lerul zilei, după care treci la promovare, că ei vor și niște Like-uri pe Facebook, ca să poată să te premieze
Have a Merry #ler Christmas!
2 thoughts on “Ler-ui ler în fiecare zi de acum încolo, până peste vreo 10 zile”