Voi nu?
Țin minte când intram prima dată pe net, acum multă vreme, cam toate site-urile erau un amalgam de culori, bannere care clipoceau (la propriu), texte și grafică peste tot. Nu era deloc ușor să înțelegi despre ce e vorba, te pierdeai prin linkuri și nu rămâneai cu un mesaj clar după jumătate de oră de orbecăire.
Imaginea e din 2001, însă sunt convins că era și mai rău înainte, dar am zis să fiu consecvent.
Problema acum, în 2013, e că încă vedem pe net site-uri care nu s-au schimbat prea mult, cu toate că au integrat CSS-uri, elemente grafice mai acătări.
Tot e greoaie navigarea, tot e plin de culori peste tot, tot n-ai loc de linkuri. E suficient să mă uit la site-urile de știri, înțelegeți voi.
Soluția? Păi, e designul minimalist.
E plin internetul despre ghiduri și principii de design minimalist, care pun accentul pe experiența utilizatorului și importanța mesajului pe care site-ul îl transmite.
Nici de exemple nu ducem lipsă – 1 (40 exemple), 2 (100+ exemple), 3 (21 exemple) și astea sunt doar câteva, luate la întâmpare dintr-o paletă foarte largă de opțiuni.
Data viitoare când designerul sau agenția îți mai trimite un site încărcat, dă-i reply cu câteva din linkurile de mai sus. Poate așa curățăm un pic netul.
am vazut foto amazonului din 2001..sa stii ca in 2013 e si mai colorat si e plin de informatie. Cred ca google panda te contrazice si pe ei asta ii roade :)
Bine că nu le-a făcut și lor cineva un site cu 300 euro 🙂
Pana la urma simplitatea este cel mai frumos si original lucru. Simplitatea este singura care se distinge din amalgamul de culori din lumea ce ne inconjoara…
Cum spunea si Coco Chanel “Less is more ” :)