Strategia de comunicare online – Cum ajungi sa o construiesti?

Am scris puțin despre strategia de comunicare online la începutul anului. Acum, la invitația lui Vali Sava, am mers la Congresul Național AIESEC România, unde am ținut un training de comunicare online pentru echipa națională de vicepreședinți de comunicare în comitetele locale.

De data asta am pus accentul pe integrare, strategie și echipă.

Dincolo de orice altă impresie, mi-a plăcut mult de ei pentru că sunt disciplinați și știu să profite de fiecare minut de training ca să scoată maximul de la omul din fața lor(adică de la mine). E genul de experiență pe care un trainer aspiră să o aibă. Și eu, ca un trainer recunoscător ce sunt, am pus prezentarea de duminică pe blog:

Dincolo de detaliile și exemplele pe care le-am dat la fața locului și pe care vreau să le țin și să le adaptez pentru fiecare training în parte, cred că sunt câteva takeaway-uri pe care le pot face publice:

1. Obiectivul îți rezolvă cam 60% din campanie, dacă e bine formulat.
2. Grupul țintă trebuie definit cât mai bine posibil – dacă îi faci un profil de tip fișă de personaj, e perfect – așa scoți insighturi, idei de mesaje, cauți mai ușor canalele și iei decizii
3. Online-ul trebuie să fie canal central în campanie, dacă vrei să colectezi date/să abonezi oamenii la mesajele tale.
4. Like-ul de Facebook e foarte important(cel pentru pagina ta) – e ca un accept de înscriere în baza de date pentru newsletter, cu toate demograficele deja atașate
5. Cei 3 CO se aplică și aici – Coerență, Constanță, Consecvență.

Sper că le-am fost de ajutor și că vor construi campanii frumoase în mandatul lor pe perioada 2011 – 2012.

7 thoughts on “Strategia de comunicare online – Cum ajungi sa o construiesti?”

  1. Multumesc 🙂 The true reward o sa fie la anul, cand o sa vad campaniile de online implementate.

  2. @Marius asa e, insa acela e un training total diferit. O sa scriu azi un articol despre viziunea mea legata de auditul de comunicare – ce indicatori sa folosesti si cum ii interpretezi. Mersi de idee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *