Se dă următoarea știre/următorul studiu:
Facebook nu mai e la fel de folosit de utilizatorii de internet din cauza listării la bursă. Utilizatorii entuziaști sunt copiii și 80% nu au cumpărat vreodată datorită reclamei de pe rețea. Unii caracterizează rețeaua ca fiind intruzivă și stupidă. Detalii mai jos:
Ipsos poll conducted for Thomson Reuters from May 31-June 4, 2012. (deci proaspăt)
A summary of the findings is listed below.
- Overall, Facebook is more used by and more favored by younger people.
- Only about 1 in 5 users say they have ever bought something because of ads or comments they saw in Facebook.
- Most people have heard of the Facebook IPO, but familiarity with the event is low.
- Of people who heard about the IPO, 44% say it made them less favorable towards Facebook. 46% don’t know.
- Likewise, Of people who heard about the IPO, 46% say it made them less favorable towards the stock market generally. 41% don’t know.
Link studiu
Acestea fiind zise, reitereze ce ziceam în articolul precedent despre IPO(a mai scăzut acțiunea de la ultimul update) și încep să caut următoarea rețea de socializare(care poate nu a fost inventată încă). Parcă în 2006-2007 începea o migrație similară, de la Hi5 spre Facebook. Atunci erau încă sub 100.000 de utilizatori în România. Acum sunt către 5 milioane. Nu spun că o să se întâmple peste noapte trecerea, ci doar că trebuie să ne pregătim de migrație.
Voi ce rețele de socializare mai folosiți(în afară de Linkedin, Twitter, Pinterest, Google Plus)?
Eu mai nou mă folosesc de Path dar sincer n-aș migra în altă parte atâta timp cât mașinaria lui Zuckerberg stă în picioare.
Cum monetizează ăștia de la Path? Ce parte din date le vinde? 🙂
Sunt sigur ca cei de la Google vor gasi o modalitate sa faca reteau lor sa fie mai cunoscuta decat este acum.
@Valentin știu că vor găsi metode să o facă mai cunoscută. Problema e să o facă mai folosită, să rezolve o nevoie fundamentală de comunicare(acum nu o face).