Facebook încearcă să devină (și) social CRM

Sau măcar încearcă să facă asta, probabil tot sub presiunea bursei, ca să atragă noi bugete de marketing, pe lângă cele de social media, în ponderea cărora are deja o greutate considerabilă. Deși partenerii cu care testează noul feature, precum și Facebook, au refuzat să comenteze, au apărut o serie de speculații despre direcția în care evoluează lucrurile.

Dacă Gogu a cumpărat ieri un iaurt Zuzu și o sticlă de Cola, atunci o să îi arătăm reclame de la Coca Cola și Albalact, ca să îi remarketăm produsele preferate și să îi prezentăm și alte variante din compania-mamă. Sună destul de simplu și util, îmbină cardurile de fidelitate/credit/cercetarea de piață de la punctele de vânzare cu online-ul făcut cu cap.

Cred că nu o să vedem campanii de genul ăsta în România mai devreme de 2 ani.

(sursa foto)

2 thoughts on “Facebook încearcă să devină (și) social CRM”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *